Vraag en antwoord


Vraag en antwoord 
Is het mogelijk om de producten van Stones4all.nl te zien of af te halen op locatie? 
Afhalen/bekijken op locatie is op afspraak mogelijk. Als u langs wilt komen kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zijn gehuisvest in Almere Buiten. 
Als ik iets bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik het in huis heb? 
Alle producten in de webwinkel hebben wij ruim op voorraad. Wij versturen uw bestelling op het moment dat uw betaling is bijgeschreven op onze rekening. Onze gemiddelde levertijd bedraagt slechts 1 dag. 
Hoe kunnen de prijzen van Stones4all.nl zo laag zijn? 
Stones4all.nl koopt de producten rechtstreeks en in grote hoeveelheden in bij de fabrikant. Stones4all reist gemiddeld vier keer per jaar naar de fabrikant om (nieuwe) producten in te kopen en de kwaliteit te controleren. Wij kopen geen producten in middels het internet, maar kiezen er voor om zelf de prijs/kwaliteits verhouding te beoordelen. Stones4all test ook alle hotfix producten voordat ze in de webwinkel worden geplaatst. 
Wanneer een product niet naar wens is, kan ik het dan terugsturen ? 
Wanneer een product niet naar wens is mag u het product binnen 14 dagen gefrankeerd naar ons post adres retour sturen. Doe er een begeleidende brief bij met uw naam en met uw wensen betreffende het product. Wij accepteren geen gebruikte en/of geopende producten retour. Ongefrankeerde retourzendingen worden in kosten gebracht voor de klant. 
Word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling? 
Wanneer u een bestelling heeft gedaan op de site krijgt u direct een kopie van de order, als bevestiging, naar u toe gemaild*. Na de bestelling wordt u per email op de hoogte gehouden over de status van uw order. 
*Bij sommige webmail accounts kan het mogelijk zijn dat de email van Stones4all.nl in de ongewenste email map beland. 
Waar vind ik mijn ordernummer/bestelnummer? 
Wanneer u een bestelling heeft gedaan op de site krijgt u direct een kopie van de order, als bevestiging, naar u toe gemaild. In deze email vind u bovenaan uw bestelnummer. Vermeld dit nummer bij de betalingsopdracht van de bank. 
*Bij sommige webmail accounts kan het mogelijk zijn dat de email van Stones4all.nl in de ongewenste email map beland. 
Hoe wordt de bestelling verzonden? 
We verzenden de bestellingen via PostNL of DHL. Bestellingen worden eerst gewogen, en aan de hand van het gewicht hanteren wij het PostNL tarief of het tarief van DHL. 
Wat wordt bedoeld met de aanduiding "green glue" ? 
Sommige leveranciers hebben bij hun hotfixstenen "green glue" staan. Dit houdt in dat de hotfixstenen voorzien zijn van een groene lijmlaag. Een groene lijmlaag wil niet zeggen dat dit betere lijm is, want de Swarovski hotfixstenen zijn niet voorzien van een groen lijmlaag maar van een grijze lijmlaag en de Swarovski stenen zijn de mooiste in hun soort en de beste in kwaliteit. Stones4all verkoopt alleen hotfixstenen met een hoogwaardige lijmlaag. Dit kan groen, grijs, zilverkleurig etc. zijn. 
Waarom zijn de verzendkosten laag ? 
Stones4all weegt eerst uw bestelling (met envelop) en hanteert de tarieven van PostNL. Stones4all verdient niets aan de verzendkosten. Administratie of handling valt onder de noemer "service aan de klant" en dat is bij Stones4all gratis.